fredag 26 juni 2009

Trevlig sommar


Semestertider stundar. Eller i fall kan man ta några veckors ledighet. Själv konstaterade jag i morse att jag har "riktig"semester för första gången sedan 1991. Då var jag anställd senast.

Jag är ju anställd projektledare på halvtid men har kvar mitt företag på andra hälften.

Som egen företagare kan man ju aldrig riktigt ta semester. Tanken på att ta in intäkter finns med hela tiden.

Under de knappa fyra månader som jag har projektledare har vi hunnit med en del inom QVIM.

Seminarium i marknadsföringsteknik och säljteknik blev en uppskattad aktivitet. Nätverkträffar har vi haft i flera kommuner med varierande uppslutning. Till hösten kommer vi att ha nya aktiviteter med mentorskap i grupp och ägandeskiftesutbildning.

Vi kommer att anordna fler nätverksträffar. Tacksam för idéer om hur dessa kan göras mer intressanta. Ni är välkomna även med andra idéer på aktiviteter.


Nu tar jag som sagt några veckors semester varvat med några veckors jobb. Den 10 augusti är jag tillbaka för att ge järnet för kvinnors företagande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar